niedziela, 6 marca 2011

..

ah, dalej siedzę na kompie i się nudzę.. rano przeczytałam całą Zdradzoną. Super jest ta książka. Wciąga na maxa. A teraz nie mam nic do roboty  więc  piszę posta i muzyki słucham. Przedtem foty robiłam. jedna z nich :




Tylko sb nie myślcie ze ja jakaś lalunia jestem która nic tylko przed lustrem stoi. co to to nie ;p po prostu mi się nuudzi.. 

kurde, już wieczór jest.. ale szybo zleciał weekend.. jak zwykle ;/
przynajmniej jtr do sql nie pójdę.

mam ochotę iść na lodowisko.. ale gdzie pójdę cała zasmarkana? niedługo zamkną lodo . szkoda. nie pojeździłam sb w tym roku. znaczy parę razy byłam i wgl.. ale bez szału. 

ja już chcę wiosnę! mam dość tych wszystkich kurtek, swetrów itd. 

                                                                 


                                                               dobra lecę
                                                                  xoxo ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz