poniedziałek, 7 marca 2011

witam ;p

wreszcie chwila spokoju.. dzisiaj jestem załadowana lekcjami. i jeszcze trzeba było zrobić gazetkę na dzień kobiet.. hah dziewczyny mnie chyba powieszą bo ona jest  różowa xd ale co mam zrobić? miałam fazę na róż ;p


cały czas zadaje sb pytanie dlaczego chłopcy są tacy.. dziwni! nie potrafią się skapnąć jeśli nam się podobają, jak jest już jakiś fajny boy to nie zwraca na nas uwagi a reszta to same debile, zboki i niedorozwinięci ADHD'chowcy.  ten świat jest dziiiwny.


jutro dzień kobiet. pewnie znowu nie dostane żadnego kwiatka ani nic..ale cóż. nie każdy może mieć 1000 adoratorów. o bosh.. 'adoratorów'- co ja gadam? faktycznie jestem przydżumiona xd 


uhh jeszcze z polskiego muszę zrobić zadanie ;/ albo nie.. hah ale ja jestem głupia! przecież my jtr próbny piszemy na polskim! no to luz... frendzia pożyczyła mi dzisiaj następną część Domu Nocy : Wybraną.


ide czytać


papa ;*
do jtr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz